G som i gemenskap

Öh, jag somnade sen, runt sex. Vaknade vid halv elva av att Mariette ringde. Hon bad mig ta ut Lillan så hon fick pissa, och ta ner matskålen och hälla i a-fil. Jag klarade det!
Men nu håller alla tre på att böga sig där nere, Ruby piper för hon vill inte vara ensam, Lillan piper för att hon blir uppäten av sin mamma. Och Soffie morrar när hon tuggar i sig Lillan.
Jag satt ute och solade en stund förut, men efter tio minuter fick jag springa tillbaka in för då höll hundarna på och jävlas som värst. Ett tecken från gud typ, stay white mutherfucker!!
Är fett sugen på att se G som i gemenskap. Nån som har den filmen?

Kommentarer
Postat av: linntannnn

hahahahahhaahah stay white motherfucker! dog där :D

2010-05-28 @ 13:51:24
URL: http://linnonilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0