a day at school

Vi skulle fika med klassen idag eftersom halva var borta på hajk elr vad det heter, så några i klassen fick uppfigt att baka och jennifer var en av dom. Så hon satt och snackade om att hennes lillasyster att hade hjläpt till o bakat:

zara: hur gammal är cornelia nu då?
jennifer: 4 år
malin: så gammal? :O
julia: jag tycker det är ganska ungt

hahahahahahahahahaha


iaf så tog jag massa bilder idag så dom lägger jag upp

i skogen med klassen:







i skolan, ema jag och julia



haha julia är lite glader









bilder från f
ikat med klassen :)


måste bara påpeka att hon ser ut som en fjortis men hon är bara wannabe sig själv från spex foto då hon va utklädd till fjortis




malin. :)





hemabakde fikat





jag älskar dej ema


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAPPPPPPPPPYface, CHARLIEEEE!!!! :D <3

2010-05-28 @ 14:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0