internet shoppat.

tjabba tjena hallå :D.
solen skiner, fast jag har absolut ingen lust och gå ut med öroninfektion -.-
Lyckas alltid få det! först trodde jag det berodde på att ja sov me öppet fönster så
jag slutade med det, men infektionen kom tillbaka iaf! förjävligt...

Man kanske inte direkt kan kalla det öroninfektion för det försvinner ju efter en dag eller 2 ...
men iaf, jag och mamma gick till doktorn en gång för ett tag sen när jag haft ont i örat i tre hela dagar
så då fick jag pencillin, men så smart som jag är åt jag inte upp hela kuren .. Så den kom ju tillbaka efter ett tag,
då gick vi till doktorn igen, och då åt jag upp hela kuren, men helvetet kom tillbaka för några dagar sen igen.
aja whatever, shoppade lite på internet iaf, :D


såå söta, dock inte fint o bli brun bara där fram .. aja det är sånna
man får ha på sena hemma festar!





erkänn dom är fett snygga :D. beställde iaf nyss hem dom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0