jag har medicin och ett magasin för son of a-bitchande

 

Saatanan vittujen kevät!! Det hade varit bra om jag somnade nu, men å andra sidan kan jag ju spendera ännu en sömnlös natt med film. Funderar på att vara lite nostalgisk och sätta igång stallkompisar. Men näe, då kommer jag gå runt och nynna på den där förbannade signaturmelodin. Jag kan den faktiskt utantill, om det nu ger mig några vuxenpoäng? Eller förresten.. svt play. JAG KAN KOLLA PÅ "EN Ö I HAVET"!!!

Eller digging to china kanske? Underbar film, synd att den aldrig blev så stor. För den är så vacker.

Nej men det är väl själva faan, jag börjar låta som min farmor. Ignorera det jag skrev. Jag menar förstås: Shuuuu, vad händer läään. Äh, fan, har inte tid att skriva. Ska dra ut med mina G's nu och baxa några bilar. Holla at me

Om jag inte somnar snart kommer min hjärna och kropp kapitulera, kanske så pass att det rinner ut hjärnsaft ur näsan på mig.

Kommentarer
Postat av: linntaannn.

HAHAHAHAHAHAHAHHAHHA: Jag menar förstås: Shuuuu, vad händer läään.



fan va skkööööööön :D

2010-05-28 @ 07:06:24
URL: http://linnonilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0