nahnahnahnahnahnahnahnah BATMAN!

Kan energi lagras?

Jag har funderat på en grej. Jag tänker mycket, alldeles för mycket, på grejer som inte ens behöver tänkas på. Jag har redan vänt ut och in på alla tankar, nu för tiden sköts det där automatiskt. Men det krävs ju ändå energi. Så jag skulle vilja räkna ut exakt hur mycket energi som slösas på onödiga tankar. Jag vet inte hur men det måste ju gå på något sätt. Sen kanske man skulle kunna flytta över den energin så att den lagras. Då skulle jag kunna titta på teve och ha lampor tända utan att behöva betala några elräkningar, kanske det praktiska men själva energin står ju jag för. Fan det här är sensationellt. Nobelpriset någon?
Eller också så är det bara korkat, så har jag slösat ännu mer energi på att snickra på denna idén. FAIL

Här är Lillan, valpen.. eller Aurora som hon heter i stamtavlan. Gissa vem som är mästerfotografen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0