Quit school, don't work, livin' up the music de punk

Var på klassträff igår. Kände mig fett nervös innan för jag är inte van vid att träffa så mycket människor på samma gång. Slutade med att jag drog hem jävligt mycket tidigare än alla andra. Egentligen skulle jag ha sovit i Kalmar. Men jag pallade inte det heller sen, så jag ringde Mariette och bad henne hämta mig i Borgholm kvart över elva.
När jag kom till stationen fick jag vänta över en timma på bussen, så jag passade på att träffa min lilla vän.

När jag kom tillbaka trodde dom att jag hade tagit nåt, eftersom jag inte sa ett ord i bilen. Men jag satt faktiskt och pratade med mig själv, inuti hjärnan, och jag kan ju inte prata med flera samtidigt. Det kunde jag förstås inte säga till dom. Då hade dom skickat mig till avdelning 3 direkt.
Innan jag skulle lägga mig fick jag min imovane, men jag somnade inte. Skitpiller! Alex var snäll och gav mig en av sina sömntabletter, men bara för den här gången. Och jag fick lova att knipa käft inför soc om det sen.
Idag har jag inte gjort nånting, tänkte lägga mig och steka i trädgården. Men det går ju inte. Jag kan ju inte ligga där halvnaken när folk är hemma.
Nu tjatar Linn om att jag ska komma till Kalmar, det känns lite onödigt. Eftersom hon nödvändigtvis måste till plugget imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0